Studiază aici!

Dosar autorizare provizorie Podiatrie – program de licență, IF

Anexe la Raportul de Evaluare Internă
pentru autorizarea provizorie a programului de studii universitare de licență PODIATRIE

I. Informații generale

     I.1. Descriere generală a instituției de învățământ superior
          I.1.1. Înființarea și evoluția universității
          I.1.2. Structura, guvernanța și administrația universității 
          I.1.3. Programele de studii universitare 
          I.1.4. Asigurarea calității educației în Universitatea Babeș-Bolyai

     I.2. Descriere generală a componentei organizatorice care organizează programul de studii universitare de licență

     I.3. Descriere generală a programului de studii universitare de licență
          I.3.1. Necesitatea înființării programului de studii Podiatrie
          I.3.2. Informații despre program de studii Podiatrie

II. Elaborarea raportului de evaluare internă

III. Informații necesare pentru aprecierea gradului de îndeplinire a standardelor și indicatorilor de performanță

Domeniul A. CAPACITATE INSTITUȚIONALĂ
     Criteriul A.1 Structurile și procesele instituționale de tip managerial și administrativ, care implică studenții și alte părți interesate
          Standardul S A.1.1 Componente organizatorice și procese instituționale
               Indicatorul I.P.A.1.1.1 

          Standardul S. A.1.2 Implicarea părților interesate
              Indicatorul I.P.A.1.2.1

          Standardul S A.2.1 Baza materială
               Indicatorul I.P.A.2.1.1

          Standardul S A.2.2 Gestionarea bazei materiale
               Indicatorul I.P.A.2.2.1
     Criteriul A.3. Resurse umane adecvate și proceduri transparente de recrutare a personalului, elaborate în condițiile legii
          Standardul S A.3.1 Resurse umane
               Indicatorul I.P.A.3.1.1

     Criteriul A.4. Digitalizarea proceselor instituționale
          Standardul S A.4.1. Transformarea digitală
               Indicatorul I.P.A.4.1.1

DOMENIUL B. EFICACITATEA EDUCAȚIONALĂ
     Criteriul B.1. Conținutul și relevanța programelor de studii
          Standardul S.B.1.1. Conținutul programului de studii
               Indicatorul I.P.B.1.1.1

     Criteriul B.2. Concordanța dintre curriculum și calificare
          Standardul S.B.2.1. Concordanța cu nivelul calificării și competențele vizate
               Indicatorul I.P.B.2.1.1

               Indicatorul I.P.B.2.1.2

     Criteriul B.3. Învățarea, predarea și evaluarea centrate pe student
          Standardul S.B.3.1. Principii
               Indicatorul I.P.B.3.1.1               
     Criteriul B.4. Accesibilitatea și eficiența resurselor și a serviciilor de sprijin adecvate învățării
          Standardul S.B.4.1. Acces la resurse și servicii
               Indicatorul I.P.B.4.1.1
     Criteriul B.5. Rezultatele învățării
          Standardul S.B.5.1. Definirea și evaluarea
               Indicatorul I.P.B.5.1.1

               Indicatorul I.P.B.5.1.2
     Criteriul B.7. Proceduri și practici cu privire la concursul de admitere, la parcursul, recunoașterea și echivalarea studiilor, precum și la certificarea rezultatelor
          Standardul S.B.7.1. Admitere
               Indicatorul I.P.B.7.1.1
               Indicatorul I.P.B.7.1.2
          Standardul S.B.7.2. Parcursul academic al studenților
               Indicatorul I.P.B.7.2. 

DOMENIUL C. MANAGEMENTUL CALITĂȚII
     Criteriul C.2. Funcționalitatea structurilor de asigurare a calității educației, inclusiv în domeniul eticii și deontologiei universitare, conform legii
          Standardul S.C.2.1. Structuri
               Indicatorul I.P.C.2.1.1 
     Criteriul C.3. Proceduri privind inițierea, monitorizarea și revizuirea periodică a programelor și domeniilor de studii și a activităților desfășurate, care implică studenții, angajatorii și alte părți interesate
          Standardul S.C.3.1. Proceduri și aplicarea acestora
               Indicatorul I.P.C.3.1.1

             Indicatorul I.P.C.3.1.2
     Criteriul C.4. Proceduri de evaluare periodică a calității activităților personalului didactic, didactic auxiliar și administrativ
          Standardul S.C.4.1. Proceduri
               Indicatorul I.P.C.4.1.1 
     Criteriul C.8. Participarea în procesele de evaluare externă, conform legii
          Standardul S.C.8.1. Respectarea obligației de evaluare externă
               Indicatorul I.P.C.8.1.1
IV. Analiza SWOT
V. Principalele provocări și direcții de dezvoltare
VI. Opis Anexe