Anexe la Raportul de Evaluare Internă
pentru autorizarea provizorie a programului de studii universitare de licență PODIATRIE
I. Informații generale
I.1. Descriere generală a instituției de învățământ superior
I.1.1. Înființarea și evoluția universității
I.1.2. Structura, guvernanța și administrația universității
I.1.3. Programele de studii universitare
I.1.4. Asigurarea calității educației în Universitatea Babeș-Bolyai
I.2. Descriere generală a componentei organizatorice care organizează programul de studii universitare de licență
-
-
- Propunere CA de înființare a Facultății de Științe Medicale și ale Sănătății
- Hotărârea Senatului cu privire la înființarea Facultății de Științe Medicale și ale Sănătății
- Hotărârea Guvernului nr. 412/2025 privind aprobarea Nomenclatorului domeniilor și al specializărilor/ programelor de studii universitare și a structurii instituțiilor de învățământ superior pentru anul universitar 2025-2026
- Lista laboratoarelor didactice
- Lista laboratoarelor de cercetare
- Lista laboratoarelor didactice și de cercetare ale Facultății de Biologie și Geologie
- Lista laboratoarelor didactice și de cercetare ale Facultății de Fizică
- Lista laboratoarelor didactice și de cercetare ale Facultății de Educație Fizică și Sport
- Lista laboratoarelor didactice și de cercetare ale Facultății de Inginerie
-
I.3. Descriere generală a programului de studii universitare de licență
I.3.1. Necesitatea înființării programului de studii Podiatrie
I.3.2. Informații despre program de studii Podiatrie
-
-
- Clasificarea ocupațiilor din România (COR)
- Formularul de înregistrare ANC
- Plan de învățământ Podiatrie – versiunea 2024 – Facultatea de Biologie și Geologie
- Supliment la diplomă Podiatrie – versiunea 2024 – Facultatea de Biologie și Geologie
- Răspuns ANC înregistrare program de studii Podiatrie
- Avizul CA de reîncadrare a unor programe de studii în structura Facultății de Științe Medicale și ale Sănătății
- Hotărârea Senatului cu privire la reîncadrarea unor programe de studii în structura Facultății de Științe Medicale și ale Sănătății
- Răspuns ANC reîncadrare program de studii Podiatrie
-
II. Elaborarea raportului de evaluare internă
III. Informații necesare pentru aprecierea gradului de îndeplinire a standardelor și indicatorilor de performanță
Domeniul A. CAPACITATE INSTITUȚIONALĂ
Criteriul A.1 Structurile și procesele instituționale de tip managerial și administrativ, care implică studenții și alte părți interesate
Standardul S A.1.1 Componente organizatorice și procese instituționale
Indicatorul I.P.A.1.1.1
Standardul S. A.1.2 Implicarea părților interesate
Indicatorul I.P.A.1.2.1
Standardul S A.2.1 Baza materială
Indicatorul I.P.A.2.1.1
-
-
- Lista laboratoarelor didactice
- Lista laboratoarelor de cercetare
- Lista laboratoarelor didactice și de cercetare ale Facultății de Biologie și Geologie
- Lista laboratoarelor didactice și de cercetare ale Facultății de Fizică
- Lista laboratoarelor didactice și de cercetare ale Facultății de Educație Fizică și Sport
- Lista laboratoarelor didactice și de cercetare ale Facultății de Inginerie
- Acorduri privind efectuarea stagiilor de practică de specialitate
- Dotări clinici pentru efectuarea stagiilor de practică de specialitate
-
Standardul S A.2.2 Gestionarea bazei materiale
Indicatorul I.P.A.2.2.1
Criteriul A.3. Resurse umane adecvate și proceduri transparente de recrutare a personalului, elaborate în condițiile legii
Standardul S A.3.1 Resurse umane
Indicatorul I.P.A.3.1.1
Criteriul A.4. Digitalizarea proceselor instituționale
Standardul S A.4.1. Transformarea digitală
Indicatorul I.P.A.4.1.1
DOMENIUL B. EFICACITATEA EDUCAȚIONALĂ
Criteriul B.1. Conținutul și relevanța programelor de studii
Standardul S.B.1.1. Conținutul programului de studii
Indicatorul I.P.B.1.1.1
-
-
- Plan de învățământ Podiatrie – versiunea 2025 – Facultatea de Științe Medicale și ale Sănătății
- Procedură de elaborare a planurilor de învățământ
- Fișele disciplinelor din planul de învățământ al programului de studii Podiatrie
- Supliment la diplomă Podiatrie – versiunea 2025 – Facultatea de Științe Medicale și ale Sănătății
-
Criteriul B.2. Concordanța dintre curriculum și calificare
Standardul S.B.2.1. Concordanța cu nivelul calificării și competențele vizate
Indicatorul I.P.B.2.1.1
Indicatorul I.P.B.2.1.2
-
-
- Răspuns ANC înregistrare program de studii Podiatrie
- Avizul CA de reîncadrare a unor programe de studii în structura Facultății de Științe Medicale și ale Sănătății
- Hotărârea Senatului cu privire la reîncadrarea unor programe de studii în structura Facultății de Științe Medicale și ale Sănătății
- Supliment la diplomă Podiatrie – versiunea 2025 – Facultatea de Științe Medicale și ale Sănătății
- Formularul de înregistrare ANC
- Răspuns ANC înregistrare program de studii Podiatrie
- Avizul CA de reîncadrare a unor programe de studii în structura Facultății de Științe Medicale și ale Sănătății
- Hotărârea Senatului cu privire la reîncadrarea unor programe de studii în structura Facultății de Științe Medicale și ale Sănătății
- Răspuns ANC reîncadrare program de studii Podiatrie
-
Criteriul B.3. Învățarea, predarea și evaluarea centrate pe student
Standardul S.B.3.1. Principii
Indicatorul I.P.B.3.1.1
Criteriul B.4. Accesibilitatea și eficiența resurselor și a serviciilor de sprijin adecvate învățării
Standardul S.B.4.1. Acces la resurse și servicii
Indicatorul I.P.B.4.1.1
Criteriul B.5. Rezultatele învățării
Standardul S.B.5.1. Definirea și evaluarea
Indicatorul I.P.B.5.1.1
Indicatorul I.P.B.5.1.2
Criteriul B.7. Proceduri și practici cu privire la concursul de admitere, la parcursul, recunoașterea și echivalarea studiilor, precum și la certificarea rezultatelor
Standardul S.B.7.1. Admitere
Indicatorul I.P.B.7.1.1
Indicatorul I.P.B.7.1.2
Standardul S.B.7.2. Parcursul academic al studenților
Indicatorul I.P.B.7.2.
DOMENIUL C. MANAGEMENTUL CALITĂȚII
Criteriul C.2. Funcționalitatea structurilor de asigurare a calității educației, inclusiv în domeniul eticii și deontologiei universitare, conform legii
Standardul S.C.2.1. Structuri
Indicatorul I.P.C.2.1.1
Criteriul C.3. Proceduri privind inițierea, monitorizarea și revizuirea periodică a programelor și domeniilor de studii și a activităților desfășurate, care implică studenții, angajatorii și alte părți interesate
Standardul S.C.3.1. Proceduri și aplicarea acestora
Indicatorul I.P.C.3.1.1
Indicatorul I.P.C.3.1.2
Criteriul C.4. Proceduri de evaluare periodică a calității activităților personalului didactic, didactic auxiliar și administrativ
Standardul S.C.4.1. Proceduri
Indicatorul I.P.C.4.1.1
Criteriul C.8. Participarea în procesele de evaluare externă, conform legii
Standardul S.C.8.1. Respectarea obligației de evaluare externă
Indicatorul I.P.C.8.1.1
IV. Analiza SWOT
V. Principalele provocări și direcții de dezvoltare
VI. Opis Anexe
Studiază aici!